Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w sklepie internetowym Idealna Sauna, dostępnym pod adresem www.idealnasauna.pl, prowadzonym przez Katsiaryna Dekh, z siedzibą w Warszawie, NIP: PL5214122619. Kontakt: info@idealnasauna.pl.
1. Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych przez Konsumentów i Przedsiębiorców za pośrednictwem sklepu internetowego lub drogą mailową i telefoniczną.
2. Konsumentem jest osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Przedsiębiorcą jest osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, prowadząca działalność gospodarczą lub zawodową.
4. Inne lub uzupełniające regulaminy stosowane przez Przedsiębiorców nie mają zastosowania, chyba że wyrazimy na to pisemną zgodę.
1. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z Idealna Sauna Katsiaryna Dekh.
2. Prezentacja produktów w sklepie stanowi zaproszenie do zawarcia umowy. Złożenie zamówienia oznacza złożenie oferty zakupu.
3. Z chwilą otrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji – umowa zostaje zawarta.
1. Umowę sprzedaży można zawrzeć w języku polskim.
2. Treść umowy utrwalamy i przesyłamy Państwu e-mailem. Regulamin jest dostępny na stronie sklepu w formie umożliwiającej jego zapisanie i odtwarzanie.
a. Dostawa towarów realizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
b. Przewidywany termin dostawy wynosi od 3 do 5 dni roboczych, licząc od dnia zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie (np. sauny, balie) lub produktów o dużych gabarytach, termin ten może ulec wydłużeniu.
c. Ostateczny, wiążący termin dostawy jest każdorazowo ustalany indywidualnie z Klientem telefonicznie lub mailowo przez przedstawiciela firmy kurierskiej lub Sprzedawcy.
a. Po złożeniu zamówienia i zaksięgowaniu płatności, Sprzedawca przystępuje do jego weryfikacji i przygotowania do wysyłki.
b. Następnie firma transportowa kontaktuje się bezpośrednio z Klientem w celu uzgodnienia dogodnego dnia i orientacyjnych godzin dostawy.
a. Dostawa standardowa (w cenie produktu): Obejmuje transport pod wskazany adres i rozładunek przy pojeździe (tzw. dostawa krawężnikowa) na terenie całej Polski. Produkty są dostarczane w kompaktowym opakowaniu, ułatwiającym rozładunek.
b. Usługi dodatkowe (płatne indywidualnie): Na życzenie Klienta dostępne są odpłatne usługi dodatkowe, takie jak:
Chęć skorzystania z usług dodatkowych należy zgłosić na etapie składania zamówienia. Koszt usług jest wyceniany indywidualnie.
a. W przypadku konieczności dostawy do lokalizacji trudno dostępnych, mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty. Dotyczy to w szczególności:
b. Koszt dostawy w takich przypadkach jest ustalany indywidualnie ze Sprzedawcą przed realizacją zamówienia.
a. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki podczas jej odbioru w obecności kuriera.
b. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych opakowania lub towaru, zaleca się sporządzenie protokołu szkody z kurierem oraz niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą.
1. W sklepie dostępne są następujące formy płatności:
2. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce „Płatności”.
3. W przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Brak wpłaty w tym terminie może skutkować anulowaniem zamówienia przez Sprzedawcę.
a. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
b. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru.
c. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, muszą Państwo poinformować nas, Idealna Sauna, e-mail: info@idealnasauna.pl, o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia.
d. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
a. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy), nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia.
b. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania.
c. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Ze względu na duże gabaryty, wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 3000 PLN.
a. Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. sauny, balie na zamówienie). Dzieje się tak, ponieważ produkty te nie nadają się do odsprzedaży.
a. Klient ma prawo anulować zamówienie na produkt wykonywany na indywidualne zamówienie wyłącznie do momentu otrzymania informacji o rozpoczęciu jego produkcji przez Sprzedawcę.
b. W przypadku anulowania zamówienia w tym terminie, Sprzedawca ma prawo do potrącenia z wpłaconej kwoty opłaty administracyjnej związanej z poniesionymi kosztami w wysokości 500 PLN (słownie: pięćset złotych).
1. Produkty pozostają własnością sprzedawcy do momentu uregulowania pełnej płatności.
a. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi towar wolny od wad fizycznych i prawnych.
b. Sprzedawca ponosi wobec Klienta odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności na podstawie rękojmi (art. 556 i następne Kodeksu cywilnego).
a. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na adres e-mail: info@idealnasauna.pl lub na adres korespondencyjny Sprzedawcy.
b. W celu usprawnienia procesu, zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko, numer zamówienia, szczegółowy opis wady oraz żądanie Klienta (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy).
a. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może żądać jego naprawy lub wymiany na nowy.
b. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem wymagałoby nadmiernych kosztów.
c. Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany, nie doprowadził towaru do zgodności z umową, wada wystąpiła ponownie, lub wada jest istotna. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
a. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Klienta będącego Konsumentem w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
b. Brak odpowiedzi Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
a. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, koszty związane z wymianą lub naprawą towaru, w tym koszty transportu, ponosi Sprzedawca.
1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i sporów, m.in. poprzez platformę ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.
1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego.
2. Żadne z postanowień Regulaminu nie ogranicza praw Konsumenta wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
Idealna Sauna
E-mail: info@idealnasauna.pl
Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*):
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*):
....................................................................................................
Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
....................................................................................................
Adres konsumenta(-ów):
................................................................................................................
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
..................................................................................
Data:
...................................................................
(*) Niepotrzebne skreślić.